Адаптираните четива – предизвикателства и възможности при използването им в обучението по английски език в училище

Харизанова, Сияна (2014) Адаптираните четива – предизвикателства и възможности при използването им в обучението по английски език в училище. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

[thumbnail of Разработка по темата на дисертационния труд] Other (Разработка по темата на дисертационния труд)
Adaptirani _chetiva.docx
Restricted to Repository staff only

52kB

Abstract

В настоящата статия адаптираните четива на английски език, предлагани от редица издателства като ресурс за работа по чуждоезиково обучение, се разглеждат от гледна точка на техните специфични особености в сравнение със стандартните текстове за четене в учебниците по чужд език и се прави обзор на възможностите за използването им в и извън класната стая с цел повишаване мотивацията и езиковата компетентност на обучаемите и създаването у тях на навици за четене на чужд език. Статията ще бъде допълнена с част, специално посветена на вариантите за приложение на адаптираните четива при работата с деца от начална и предучилищна възраст.

Item Type:Monograph (Working Paper)
Subjects:Language. Linguistics. Literature > Foreign language studying
ID Code:2388
Deposited By: Syana Harizanova
Deposited On:13 Oct 2014 10:14
Last Modified:13 Oct 2014 10:14

Repository Staff Only: item control page