Будаков, Петьо В. (2015) Влияние на триизмерното телевизионно изображение и холограма в амбиент рекламата. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)
Preview |
PDF
Article-3D images.pdf 900kB |
Abstract
В настоящата статия ще бъдат разгледани съвременните технологии за създаване на 3D изображение в телевизията, както и холографски методи, които допринасят за пресъздаване на реализъм в сцената. Ще бъде направен анализ на ефективността от тяхното приложение в амбиент рекламата, като по-специфичен и придобиващ все по-широка популярност канал за комуникация между клиенти и потребители. Приносът на всяка една технология ще бъде илюстриран с конкретни примери.
Item Type: | Monograph (Working Paper) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | 3D телевизия, екрани, поляризация, 3D очила, спектрална характеристика, холограма, визуална идентичност, лого, бранд, амбиент |
Subjects: | Arts.Fine and Decorative arts > Graphical design Arts.Fine and Decorative arts > Cinema |
ID Code: | 2692 |
Deposited By: | Petyo Vasilev Budakov |
Deposited On: | 28 Sep 2015 10:26 |
Last Modified: | 09 Jul 2020 08:18 |
Repository Staff Only: item control page