Изследване в областта на мърчандайзинга - атмосфериката в магазинната среда

Велинов, Иво (2015) Изследване в областта на мърчандайзинга - атмосфериката в магазинната среда. Текстил и облекло (6). pp. 156-161. ISSN 1310-912X

[thumbnail of Statia_2.pdf]
Preview
PDF
Statia_2.pdf

383kB

Abstract

Атмосферата в онлайн магазина влияе
върху поведението на онлайн
потребителите. Тази статия прави преглед
на научни изследвания, свързани с онлайн
атмосферните елементи използвани в
онлайн търговията на дребно на модни
облекла. Констатациите в тази статия имат
за цел да пояснят връзката на
потребителското поведение и тяхното
преживяване в магазина под влиянието
елементите с висока и с ниска степен на
важност.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:Онлайн мърчандайзинг, ЕВСВ, ЕСНВ, Онлайн мазини, Атмосферика
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Decorative arts. Design
Arts.Fine and Decorative arts > Fashion design. Clothing and accessories
Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
ID Code:2810
Deposited By: Иво Велинов Велинов
Deposited On:20 Nov 2015 15:04
Last Modified:20 Nov 2015 15:04

Repository Staff Only: item control page