Изследователски методи при реализирането на онлайн магазини за продажбата на модни стоки в България

Велинов, Иво (2011) Изследователски методи при реализирането на онлайн магазини за продажбата на модни стоки в България. In: Международна юбилейна научна конференция „Икономиката и управлението в XXІ век – решения за стабилност и растеж“ : Сборник доклади. Академично издателство "Ценов", Свищов, pp. 242-248. ISBN 9789542306818

[thumbnail of Statia.pdf]
Preview
PDF
Statia.pdf

543kB

Item Type:Book Section
Uncontrolled Keywords:мърчандайзинг, маркетинг, контент анализ
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Fashion design. Clothing and accessories
Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
ID Code:2817
Deposited By: Иво Велинов Велинов
Deposited On:30 Nov 2015 21:29
Last Modified:08 Dec 2015 10:27

Repository Staff Only: item control page