Класификация на онлайн магазини за продажба на модни стоки спрямо визуалните мърчандайзингови елементи в онлайн среда

Велинов, Иво (2011) Класификация на онлайн магазини за продажба на модни стоки спрямо визуалните мърчандайзингови елементи в онлайн среда. In: Международна научна конференция "Приложение на информационните и комуникационни технологии в икономиката и образованието", 2-3 декември 2011 г., УНСС, София : Сборник доклади. Университетско издателство "Стопанство", pp. 740-747. ISBN 9789549224733

[thumbnail of Statia.pdf]
Preview
PDF
Statia.pdf

526kB

Abstract

Тази статия представлява извадка от методическото разработване на дисертационен труд върху изследване на визуалните мърчандайзингови елементи в онлайн среда. Изследователската методика се планира, организира и ще се реализира в рамките на клъстарен анализ, анкетно допитване и конджойнт анализ. Целта на тази статия е да покаже класификацията, на онлайн магазините за модни стоки. Тази статия разглежда само част от методите и резултатите, които ще бъдат изследвани и апробирани в самата дисертация. Останалата част от тях ще бъдат публикувани в отделна книга.

Item Type:Book Section
Uncontrolled Keywords:мърчандайзинг, маркетинг, потребителско поведение, клъстарен анализ.
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Fashion design. Clothing and accessories
Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
ID Code:2818
Deposited By: Иво Велинов Велинов
Deposited On:30 Nov 2015 21:29
Last Modified:08 Dec 2015 10:21

Repository Staff Only: item control page