Катранджиев, Христо (2015) Визуален мърчандайзинг на модни магазини - елементи и тенденции. Текстил и облекло (5). pp. 135-142. ISSN 1310-912X
Preview |
PDF
Statia_Hristo Katrandjiev_Textile and Dress_5_2015.pdf 774kB |
Abstract
Статията представя техниките на визуалния мърчандайзинг в традиционните и онлайн магазините за облекла и аксесоари. Проследява и акцентира прехода от традиционните (физическите) магазини за облекла към онлайн магазините от гледна точка на визуалните мърчaндайзингови елементи. Изведени са тенденциите в тази област.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | визуален мърчанздайзинг, онлайн магазин, магазин за търговия на дребно. |
Subjects: | Arts.Fine and Decorative arts > Fashion design. Clothing and accessories Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing |
ID Code: | 2835 |
Deposited By: | Assoc. Pro Hristo Katrandjiev |
Deposited On: | 20 Nov 2015 15:12 |
Last Modified: | 20 Nov 2015 15:12 |
Repository Staff Only: item control page