Недооценената реклама

Павлова, Албена (2015) Недооценената реклама. Годишник на департамент "Публична администрация", 10. ISSN 1313-4760

[thumbnail of Nedoocenenata reklama.pdf]
Preview
PDF
Nedoocenenata reklama.pdf

547kB

Abstract

ABSTRACT: The article discusses need of advertisement, application areas of advertisement, also branding in state government and public administration. A number of examples are analyzed, proposals for possible positive applications are given.РЕЗЮМЕ: Статията разглежда необходимостта от и сферите на приложение на рекламата и брандинга в държавното и публично управление. Анализирани са редица примери и са дадени предложения за възможни позитивни употреби.

Item Type:Article
Additional Information:TITLE: Undervalued Advertisement, AUTHOR: Albena G. Pavlova
Uncontrolled Keywords:реклама, публичен брандинг, институции, публичен мениджмънт, advertisement, public branding, institutions, public management
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts
Logic.Ethics (Moral philosophy).Esthetics. > Theory of knowledge. Epistemology. Semiotic
ID Code:3058
Deposited By: Repository Editor
Deposited On:29 Jul 2016 07:07
Last Modified:29 Jul 2016 07:08

Repository Staff Only: item control page