Павлова, Албена (2015) Недооценената реклама. Годишник на департамент "Публична администрация", 10. ISSN 1313-4760
Preview |
PDF
Nedoocenenata reklama.pdf 547kB |
Abstract
ABSTRACT: The article discusses need of advertisement, application areas of advertisement, also branding in state government and public administration. A number of examples are analyzed, proposals for possible positive applications are given.РЕЗЮМЕ: Статията разглежда необходимостта от и сферите на приложение на рекламата и брандинга в държавното и публично управление. Анализирани са редица примери и са дадени предложения за възможни позитивни употреби.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | TITLE: Undervalued Advertisement, AUTHOR: Albena G. Pavlova |
Uncontrolled Keywords: | реклама, публичен брандинг, институции, публичен мениджмънт, advertisement, public branding, institutions, public management |
Subjects: | Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts Logic.Ethics (Moral philosophy).Esthetics. > Theory of knowledge. Epistemology. Semiotic |
ID Code: | 3058 |
Deposited By: | Repository Editor |
Deposited On: | 29 Jul 2016 07:07 |
Last Modified: | 29 Jul 2016 07:08 |
Repository Staff Only: item control page