Павлова, Албена (2015) Имидж, репутация, бранд. Проблеми на постмодерността, 5 (1). pp. 21-37. ISSN 1314-3700
Preview |
PDF
Imidj, reputacia, reklama.pdf 384kB |
Abstract
Статията разглежда спецификите и параметрите на употреба на понятията имидж, репутация и бранд. Направен е широк преглед на определенията на тези понятия (основно в българската, рускоезичната и англоезичната литература), изведени са собствени определения. Oбобщенията са направени в сравнителни таблици. Статията запълва една празнина в българската литература, свързана със сравнителния анализ на тези три относително нови понятия.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | TITLE: Image, Reputation, Brand, AUTHOR: Albena G. Pavlova |
Uncontrolled Keywords: | имидж, репутация, бранд, специфики |
Subjects: | Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts Logic.Ethics (Moral philosophy).Esthetics. > Theory of knowledge. Epistemology. Semiotic |
ID Code: | 3059 |
Deposited By: | Ph.D. Albena Pavlova |
Deposited On: | 29 Jul 2016 07:17 |
Last Modified: | 29 Jul 2016 07:18 |
Repository Staff Only: item control page