Имидж, репутация, бранд

Павлова, Албена (2015) Имидж, репутация, бранд. Проблеми на постмодерността, 5 (1). pp. 21-37. ISSN 1314-3700

[thumbnail of Imidj, reputacia, reklama.pdf]
Preview
PDF
Imidj, reputacia, reklama.pdf

384kB

Abstract

Статията разглежда спецификите и параметрите на употреба на понятията имидж, репутация и бранд. Направен е широк преглед на определенията на тези понятия (основно в българската, рускоезичната и англоезичната литература), изведени са собствени определения. Oбобщенията са направени в сравнителни таблици. Статията запълва една празнина в българската литература, свързана със сравнителния анализ на тези три относително нови понятия.

Item Type:Article
Additional Information:TITLE: Image, Reputation, Brand, AUTHOR: Albena G. Pavlova
Uncontrolled Keywords:имидж, репутация, бранд, специфики
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts
Logic.Ethics (Moral philosophy).Esthetics. > Theory of knowledge. Epistemology. Semiotic
ID Code:3059
Deposited By: Ph.D. Albena Pavlova
Deposited On:29 Jul 2016 07:17
Last Modified:29 Jul 2016 07:18

Repository Staff Only: item control page