Будаков, Петьо В. (2016) Клубната емблема – фундамент за увеличаване на разпознаваемостта и популярността на футболния клуб. Сборник научни статии на Департамент "Кино, реклама и шоубизнес". (Submitted)
Preview |
PDF
Club emblems-Budakov-Final.pdf 21MB |
Abstract
Настоящата статия разглежда и анализира принципите за създаване на емблема /лого/ на футболен клуб. Основно изследователско поле представлява Бундеслигата – футболното първенство на Федерална република Германия със своите осемнадесет отбора, състезаващи се през сезон 2015-2016. Статията цели да разгледа най-често използваните похвати и визуални елементи използвани при дизайн на клубното лого. Анализът би бил полезен на новосформираните футболни отбори, които са в процес на създаване на своята клубна идентичност, както и при редизайн на клубна емблема. Запазената марка на футболен клуб ще бъде разгледана като основен елемент, който обединява определени аудитории /понякога доста разнородни/, като инструмент който би спомогнал за повишаването на разпознаваемостта на съответния бранд /футболен клуб/, както и неговата популярност. Товаот своя страна би рефлектирало върху увеличаването на продажбите, генериране на нови приходи от спонсорски договори, рекламни и телевизионни права и т.н.
Теоретичната рамка на статията включва разглеждането на принципите при дизайн на запазена марка, корпоративна и клубна идентичност, емоционален дизайн, бранд личност, развиване на туристически бранд.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Arts.Fine and Decorative arts > Graphical design |
ID Code: | 3064 |
Deposited By: | Petyo Vasilev Budakov |
Deposited On: | 19 Aug 2016 11:32 |
Last Modified: | 09 Sep 2016 09:54 |
Repository Staff Only: item control page