Трендафилов, Димитър (2017) Тенденции в управлението на маркетинга. In: Маркетингът - опит и перспективи : международна научна конференция, посветена на 20 години от създаването на катедра Маркетинг при Икономически университет - Варна, България, 29-30 юни, 2017 г. : сборник с доклади = Marketing - experience and perspectives. Наука и икономика ИУ, Варна, pp. 207-215. ISBN 9789542109310
Preview |
PDF
VarnaConf_DTrendafilovPhD_2017NBU.pdf 626kB |
Abstract
Промените в концепцията на маркетинга се провокираха не само от глобализацията и всепроникващите „нови технологии“, но и от драстична промяна в мисленето на мениджмънта и подхода към пазара. Понятието за маркетинг има нужда от предефиниране, а системата, чрез която той носи стойност за компаниите е все по-нееднородна и следва да се разглежда като сбор от модули, които авторът ще направи опит да посочи конкретно. Този доклад има още нелеката задача да коментира някои от най-значимите новини от сектора във връзка с маркетинговите реалности, в рамките на които трябва да работят както мениджърите, така и преподаващите дисциплината. Въпросните новости в работата на водещи компании като Coca-Cola и Starbucks водят към една посока – маркетингът да се превърне в инструмент за управление на отношенията с потребителите на различни нива, най-вече по отношение на повишеното изживяване.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing |
ID Code: | 3426 |
Deposited By: | As. prof. Dimitar Trendafilov |
Deposited On: | 07 Oct 2017 12:27 |
Last Modified: | 14 Jul 2021 08:57 |
Repository Staff Only: item control page