Алмалех, Мони (2017) Ребрандинг с цвят на Marlboro. In: Проект "Дискурсите на тютюна". Нов български университет, София, pp. 1-14. ISBN 9786192330170
Preview |
PDF
Съдържание.pdf 103kB |
Preview |
PDF
Алмалех_2018_РЕБРАНДИНГ С ЦВЯТ НА MARLBORO.pdf 759kB |
Official URL: http://ebox.nbu.bg/tobacco2017/view_lesson.php?id=...
Abstract
Материалът разглежда историята и семиотиката на цветовия дизайн на опаковките рекламите на цигарите Marlboro. Прави се изводът, че въпреки динамичните промени в цветовете брандът съхранява в рекламните си кампании основното послание - "свобода".
Item Type: | Book Section |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Marlboro, цвят, реклами |
Subjects: | Philosophy > Culture. Cultural studies. Philosophy of culture Sociology.Anthropology > Cultural anthropology |
ID Code: | 3889 |
Deposited By: | Prof. M.A. Almalech |
Deposited On: | 21 Oct 2018 10:29 |
Last Modified: | 21 Oct 2018 10:29 |
Repository Staff Only: item control page