Детската литература в ранното чуждоезиково обучение. Особеното място на приказките и практически насоки за тяхното използване

Харизанова, Сияна (2020) Детската литература в ранното чуждоезиково обучение. Особеното място на приказките и практически насоки за тяхното използване. [Teaching Resource] (Unpublished)

[thumbnail of Storytelling in ELT to YLs (1).pdf]
Preview
PDF
Storytelling in ELT to YLs (1).pdf

424kB

Abstract

В произведенията от детската литература намират отражение общочовешки ценности, опит, разбирания, емоции и мечти, които не губят актуалността си през годините. Това вероятно е така, защото тяхното съдържание, макар понякога и фантастично, е всъщност тясно свързано с реалния живот на хората по света, а и защото обикновено е не само много интересно, но и силно въздействащо върху сформиращата се личност на детето. Когато приказки и литература на чужд език се използват за целите на ранното чуждоезиково обучение, учителят трябва да се съобрази с редица условия и фактори, които да гарантират оптмален педагогически и методически ефект.

Item Type:Teaching Resource
Subjects:Language. Linguistics. Literature > Foreign language studying
ID Code:4258
Deposited By: Syana Harizanova
Deposited On:30 Sep 2020 09:21
Last Modified:30 Sep 2020 09:21

Repository Staff Only: item control page