Томс, Жюстин (2020) Корпоративна комуникация с външни публики чрез собствени медии. Корпоративни блогове в условията на социални мрежи: Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен „доктор“, Професионално направление: 3.5. „Обществени комуникации и информационни науки“, Област на висше образование 3. „Социални, стопански и правни науки“. Doctoral thesis, Нов български университет.
PDF (Автореферат)
Avtoreferat-Justine-finale.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial. 357kB |
Abstract
Изследването е фокусирано върху темата за корпоративните блогове като комуникационен инструмент в епохата на социалните мрежи. За изясняването им е направен преглед на историята и развитието на блоговете в световен мащаб, преглед на различните типове блогове и ролята им в корпоративните комуникации и не на последно място е направен исторически обзор на развитието на блоговете, блог-културата и последващите производни форми и в България като по този начин са откроени характерните особености и функционалните специфики на блоговете в родния уеб. На тази база са направени и анкетно проучване, количествено проучване и дълбочинно изследване. Изведени са изводи и заключения. Разработен е и авторски Наръчник за изграждане на корпоративен блог, даден в Приложение.
Corporate blogs and their place in the corporate communication - research by Justine Toms, News Bulgarian University.
Item Type: | Thesis (Doctoral) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | blogs, corporate blogs, corporate communication, блогове, корпоративна комуникация, бизнес комуникация, дигитален маркетинг, онлайн присъствие |
Subjects: | Mass communications > Mass communications Mass communications > Public relations |
ID Code: | 4960 |
Deposited By: | Justine Toms |
Deposited On: | 15 Aug 2024 13:50 |
Last Modified: | 15 Aug 2024 13:50 |
Repository Staff Only: item control page