Онлайн маркетинг: Мисия още по-възможна

Томс, Жюстин and Белогушева, Горица (2007) Онлайн маркетинг: Мисия още по-възможна. Ciela, София. ISBN 9789542801597

[thumbnail of Корица на книгата]
Preview
Image (JPEG) (Корица на книгата)
32.jpg - Cover Image

4kB

Abstract

Тази книга е за всички, на които им се налага да се занимават с онлайн пространството като комуникационен канал.
Това, че четете тези редове, означава, че:
• сте професионалист в областта на маркетинга – работите в уеб, рекламна, ПР, консултантска агенция;
• сте бъдещ професионалист в горните области – студент, ученик;
• имате свой бизнес, който има нужда от добро представяне в онлайн пространството, или стартирате онлайн проект;
• използвате активно Интернет и ви е любопитна и тази страна на медала.
Живеем в епоха на бързи промени. Успяват ли маркетолозите да осъзнаят случващото се, да го осмислят, да променят практиките си с оглед на новите възможности? Надяваме се с тази книга да успеем да провокираме нови мисли и идеи у вас.

Item Type:Book
Uncontrolled Keywords:уебсайт, онлайн маркетинг, маркетинг, дигитален макретинг, дигитално присъствие, бизнес онлайн, онлайн бизнес, digital strategy, business online, digital business, online marketing, website, communication
Subjects:Mass communications > Mass communications
Mass communications > Public relations
ID Code:4975
Deposited By: Justine Toms
Deposited On:15 Aug 2024 14:10
Last Modified:15 Aug 2024 14:11

Repository Staff Only: item control page