Томс, Жюстин and Белогушева, Горица (2007) Онлайн маркетинг: Мисия още по-възможна. Ciela, София. ISBN 9789542801597
Preview |
Image (JPEG) (Корица на книгата)
32.jpg - Cover Image 4kB |
Abstract
Тази книга е за всички, на които им се налага да се занимават с онлайн пространството като комуникационен канал.
Това, че четете тези редове, означава, че:
• сте професионалист в областта на маркетинга – работите в уеб, рекламна, ПР, консултантска агенция;
• сте бъдещ професионалист в горните области – студент, ученик;
• имате свой бизнес, който има нужда от добро представяне в онлайн пространството, или стартирате онлайн проект;
• използвате активно Интернет и ви е любопитна и тази страна на медала.
Живеем в епоха на бързи промени. Успяват ли маркетолозите да осъзнаят случващото се, да го осмислят, да променят практиките си с оглед на новите възможности? Надяваме се с тази книга да успеем да провокираме нови мисли и идеи у вас.
Item Type: | Book |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | уебсайт, онлайн маркетинг, маркетинг, дигитален макретинг, дигитално присъствие, бизнес онлайн, онлайн бизнес, digital strategy, business online, digital business, online marketing, website, communication |
Subjects: | Mass communications > Mass communications Mass communications > Public relations |
ID Code: | 4975 |
Deposited By: | Justine Toms |
Deposited On: | 15 Aug 2024 14:10 |
Last Modified: | 15 Aug 2024 14:11 |
Repository Staff Only: item control page