Томс, Жюстин (2019) Корпоративните блогове в ИТ сектора в България - възможности и перспективи. Годишник на секция Информатика. Съюз на учените в България, 10. pp. 106-114. ISSN 1313-6852
PDF
SUB-Informatics-2019-2020-10-106-114.pdf - Published Version 948kB |
Abstract
В дигитално свързания свят, в който живеем, корпоративната комуникация е ключов фактор за процъфтяването на компаниите или за техния провал. Каква е ролята на корпоративния блог за компаниите в ИТ сектора в България? Посочени са данни от количествено проучване и сравнителен анализ, които дават задълбочен поглед върху мястото и ролята на корпоративните блогове с комуникациите на компаниите, както и срез на основните блог-характеристики и използването на този инструмент от фирми, които работят за България и за световната аудитория. Компаниите от ИТ сектора в България, които имат свой блог, умело, последователно и професионално подхождат към поддържането му – като концепция, списване, дистрибуция на съдържанието. Блогът, наред с имейл маркетинга, играят ключова роля за успеха при достигането на фрагментирана и нишова аудитория и са фактор за устойчивото развитие на ИТ компаниите.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | блогове, корпоративни блогове, блогът като комуникационен инструмент, blog, corporate blogs, mass communication, blogs for IT business |
Subjects: | Mass communications > Mass communications Mass communications > Public relations |
ID Code: | 4979 |
Deposited By: | Justine Toms |
Deposited On: | 15 Aug 2024 14:15 |
Last Modified: | 15 Aug 2024 14:15 |
Repository Staff Only: item control page