Все още ли е възможен маркетингът чрез съдържание?

Томс, Жюстин (2024) Все още ли е възможен маркетингът чрез съдържание? Медии и език: електронно списание за научни изследвания по медиен език (16). pp. 54-64.

[thumbnail of Media-and-Language-Issue-16-2024-3-Toms.pdf] PDF
Media-and-Language-Issue-16-2024-3-Toms.pdf - Published Version

3MB

Official URL: https://periodicals.uni-sofia.bg/index.php/mediali...

Abstract

Today, we create more content than ever, driven by technology that makes it easy to produce and share images, videos, and text. With this surge in content creation, society is overwhelmed by information, from essential news to trivial updates. This overload diminishes our ability to focus, think critically, and discern valuable content from noise.
Днес създаваме повече съдържание от всякога, благодарение на технологиите, които улесняват създаването и споделянето на снимки, видеа и текстове. Във време, когато всеки може да бъде автор, обществото е затрупано с информация–от съществени новини до тривиално съдържание. Ключови думи: съдържание, онлайн съдържание, ключови думи, внимание, изкуствен интелект, креативно съдържание, дигитална среда, аудитория.
Това явление води до объркване и заместване на качественото съдържание с подвеждащо или безсмислено такова. Хората трудно разграничават същественото от повърхностното. Създателите на съдържание често създават „пълнеж “, който е формален и без реална стойност. В епохата на дигиталната комуникация, където всеки се съревновава за внимание, качественото съдържание става още потрудно да се открои.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:marketing, content marketing, content marketing in AI era, digital content, digital marketing
Subjects:Mass communications > Journalistic
Mass communications > Mass communications
Mass communications > Public relations
ID Code:5124
Deposited By: Justine Toms
Deposited On:10 Dec 2025 13:35
Last Modified:10 Dec 2025 13:35

Repository Staff Only: item control page