Томс, Жюстин (2024) Все още ли е възможен маркетингът чрез съдържание? Медии и език: електронно списание за научни изследвания по медиен език (16). pp. 54-64.
|
PDF
Media-and-Language-Issue-16-2024-3-Toms.pdf - Published Version 3MB |
Official URL: https://periodicals.uni-sofia.bg/index.php/mediali...
Abstract
Today, we create more content than ever, driven by technology that makes it easy to produce and share images, videos, and text. With this surge in content creation, society is overwhelmed by information, from essential news to trivial updates. This overload diminishes our ability to focus, think critically, and discern valuable content from noise.
Днес създаваме повече съдържание от всякога, благодарение на технологиите, които улесняват създаването и споделянето на снимки, видеа и текстове. Във време, когато всеки може да бъде автор, обществото е затрупано с информация–от съществени новини до тривиално съдържание. Ключови думи: съдържание, онлайн съдържание, ключови думи, внимание, изкуствен интелект, креативно съдържание, дигитална среда, аудитория.
Това явление води до объркване и заместване на качественото съдържание с подвеждащо или безсмислено такова. Хората трудно разграничават същественото от повърхностното. Създателите на съдържание често създават „пълнеж “, който е формален и без реална стойност. В епохата на дигиталната комуникация, където всеки се съревновава за внимание, качественото съдържание става още потрудно да се открои.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | marketing, content marketing, content marketing in AI era, digital content, digital marketing |
| Subjects: | Mass communications > Journalistic Mass communications > Mass communications Mass communications > Public relations |
| ID Code: | 5124 |
| Deposited By: | Justine Toms |
| Deposited On: | 10 Dec 2025 13:35 |
| Last Modified: | 10 Dec 2025 13:35 |
Repository Staff Only: item control page