Кадийска, Даниела (2011) Продуктово позициониране в екранното изображение. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ. (Unpublished)
Preview |
PDF (Продуктовото позициониране в екранното изображение)
PP_V_ekrannoto_izobragenie.pdf 1MB |
Abstract
Киното, като платформа за изграждане и утвърждаване на една марка добива все по-голяма популярност. Рекламодатели от най-различно естество се доверяват, съвсем съзнателно на кино индустрията, използвайки всички предимства, които тя предоставя, посредством своето влияние, умението да моделира специфичен начин на живот и динамиката на историите, които създава под формата на филми.
В съвременния етап на развитие на бренд маркетинга и киното, става все по-наложително да се овладеят фундаменталните знания, свързани с моделирането и приложението на маркетинговите стратегии в тази пазарна ниша.
Възможността за разработване на допълнителни маркетингови стратегии извън киното, като кооперативен маркетинг, мърчандайзинг и обратен product placement, се определя, като жизненоважен фактор, потвърждаващ верността на твърдението, че филмите са влиятелно средство за превръщането на една стока от продукт в бренд.
| Item Type: | Monograph (Working Paper) |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | продуктово позициониране, кино, телевизия, реклама, комуникация |
| Subjects: | Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts |
| ID Code: | 816 |
| Deposited By: | PhD.Ass. Daniela Kadiyska |
| Deposited On: | 17 Aug 2011 06:29 |
| Last Modified: | 17 Aug 2011 06:29 |
Repository Staff Only: item control page