Христова, Евелина (2012) Ефективни техники за комуникация със служителите при криза и промяна. Годишник на департамент "Масови комуникации" 2012 г.. ISSN 1310-8670
MS Word
Ефективни техники за комуникация със служителите при криза и промяна Годишник 2013.doc 103kB |
Official URL: http://ebox.nbu.bg/mascom13/view_lesson.php?id=13
Abstract
В последните пет години се наблюдава тенденция за образуване на непрекъснати кризи и проблеми в сферата на икономиката, а от там – и в най-разнообразни сфери на човешкия живот, описани сполучливо от Котлър и Каслеоне като “турболентност” [1]. Дори най-оптимистичните прогнози за възможностите на българската икономика да преодолее и надделее над последиците от глобалната икономическа криза не изключват възможността кризата и/или последиците от нея да продължат още толкова време. В тази връзка анализът е ориентиран по посока на някои основни моменти при комуникацията по време на криза, комуникацията при промяна, и комуникациията в условия на недостиг на служители-професионалисти.
На фона на изяснените понятия са предложени най-интересните моменти от ефективните техники на комуникация на ниво мениджър. Посочено е и какви са очакванията към работата на ефективния специалист по комуникации при така очертаните ситуации.
Предложени са и обобщени отговори на въпросите: кои са или кои могат да бъдат критериите за оценяване ефективността на комуникацията със служителите по време на криза и промяна; доколко тези критерии спомагат за измерване на ефективността; доколко те са относителни и дали в своята съвкупност се равняват на комплексни критерии и подходи.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing Economic and business Administration > Organizational behavior Mass communications > Mass communications Mass communications > Public relations |
ID Code: | 942 |
Deposited By: | PhD Evelina Christova |
Deposited On: | 19 Sep 2013 06:55 |
Last Modified: | 10 Nov 2017 10:33 |
Repository Staff Only: item control page