Върбев, Софрони (2011) Предпоставки и възникване на корпоративната идентичност. In: Научна конференция “Дизайн и архитектура – теория, практика и взаимодействие”, 15 юни 2011, Нов български университет, София, България. (Submitted)
PDF
Predpostavki_i_vaznikvane_na_korporativnata_identichnost.pdf Restricted to Repository staff only 813kB |
Official URL: http://www.nbu.bg/PUBLIC/IMAGES/File/departments/d...
Abstract
Представя се историята на логото като база на фирмената идентичност. Проследява се еволюцията му от неговото създаване през античността върху основата на пиктограмата и по-висшата й форма – идеограмата, раждането на първите емблеми на занаятчийските сдружения в Средновековието до модерната корпоративна визия и имидж.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | лого, фирмена идентичност, корпоративна идентичност |
Subjects: | Arts.Fine and Decorative arts > Decorative arts. Design Arts.Fine and Decorative arts > Graphical design Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts |
ID Code: | 987 |
Deposited By: | asistent Sofroni Varbev |
Deposited On: | 21 Dec 2011 06:59 |
Last Modified: | 21 Dec 2011 07:03 |
Repository Staff Only: item control page