Предпоставки и възникване на корпоративната идентичност

Върбев, Софрони (2011) Предпоставки и възникване на корпоративната идентичност. In: Научна конференция “Дизайн и архитектура – теория, практика и взаимодействие”, 15 юни 2011, Нов български университет, София, България. (Submitted)

[thumbnail of Predpostavki_i_vaznikvane_na_korporativnata_identichnost.pdf] PDF
Predpostavki_i_vaznikvane_na_korporativnata_identichnost.pdf
Restricted to Repository staff only

813kB

Official URL: http://www.nbu.bg/PUBLIC/IMAGES/File/departments/d...

Abstract

Представя се историята на логото като база на фирмената идентичност. Проследява се еволюцията му от неговото създаване през античността върху основата на пиктограмата и по-висшата й форма – идеограмата, раждането на първите емблеми на занаятчийските сдружения в Средновековието до модерната корпоративна визия и имидж.

Item Type:Conference or Workshop Item (Paper)
Uncontrolled Keywords:лого, фирмена идентичност, корпоративна идентичност
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Decorative arts. Design
Arts.Fine and Decorative arts > Graphical design
Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts
ID Code:987
Deposited By: asistent Sofroni Varbev
Deposited On:21 Dec 2011 06:59
Last Modified:21 Dec 2011 07:03

Repository Staff Only: item control page