Items where Author is "Постаджиян, Кристиян"

Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 10.

Постаджиян, Кристиян (2018) Похвати за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата. Нов български университет, София. ISBN 9786192330262

Постаджиян, Кристиян (2017) Креативност и бизнес резултати в рекламата - в търсене на пресечната точка. In: Стоп кадър : Юбилеен сборник в чест на проф. Людмил Христов. Нов български университет, София, pp. 125-133. ISBN 9789545359675

Постаджиян, Кристиян (2015) Обвързване на рекламата с актуални теми, събития и личности като подход в съвременната корпоративна комуникация. Сборник с научни публикации : Проект №BG051PO001-​3.3.06-​0060 "Разширяване на уменията и квалификацията на докторанти, постдокторанти и млади учени в интердисциплина​рни области (визуална антропология и публични комуникации) с цел създаване на устойчиви, II (2). pp. 40-62.

Постаджиян, Кристиян (2015) Развитие на портфолиото на медийни групи в България като фактор за техния растеж. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". Нов български университет, София, pp. 113-123. ISBN 9789545358869

Постаджиян, Кристиян (2014) Развитие на рекламните формати и позиции в медиите. Newmedia.eu. ISSN 1314-3794

Постаджиян, Кристиян and Катранджиев, Христо (2014) Въведение в рекламния бизнес. Издателски комплекс - УНСС, София. ISBN 9789546445650

Постаджиян, Кристиян (2013) Негативни въздействия на медийната среда върху телевизионната и прес-реклама в България (разработване и тестване на система за мониторинг) : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен „доктор” по научната специалност “Кинознание, киноизкуство и телевизия” 05.08.03. PhD thesis, Нов български университет.

Постаджиян, Кристиян (2012) Въздействие на медийната среда върху рекламата – примери от практиката. Newmedia21.eu. ISSN 1314-3794

Постаджиян, Кристиян (2012) Въздействие на елементите на медийната среда върху ефективността на рекламата. Newmedia21.eu. ISSN 1314-3794

Постаджиян, Кристиян (2011) Риалити форматите през призмата на новите реалности в телевизионната реклама. In: Риалити форматите - комуникативни, естетически и комерсиални предизвикателства и възможности, 11 май 2011, Нов български университет, София, България. (Submitted)

This list was generated on Sun Nov 24 01:12:45 2024 EET.