Browse by Departments

Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Number of items: 17.

Article

Slantcheva-Baneva, Vanya A. (2010) Modelling for a value-added educational service delivery within a first-cycle degree institution: A Bulgarian case. Global Management Journal, 2 (2). pp. 102-111. ISSN 2080-2951

Алексиева, Соня (2010) Популяризиране на културното наследство в града (успешни български примери. Годишник на департамент Антропология, 4. ISSN 1311-5189

Алексиева, Соня (2010) Специалните събития - изграждане на имидж или държавен PR. Медии и обществени комуникации : Научно електронно списание за медии, PR, журналистика, бизнес комуникация и реклама (6).

Маринова, Надя (2010) Икономически анализ и оценка за аерокосмически проекти. Space, ecology, nanotechnology, safety (SENS) : Proceedings of the Fifth Scientific Conference with International Participation SENS 2009, 2-4 November 2009, Sofia. pp. 390-395. ISSN 1313-3888

Маринова, Надя (2010) Ценообразуване и ценови анализ за аерокосмически проекти. Space, ecology, nanotechnology, safety (SENS) : Proceedings of the Fifth Scientific Conference with International Participation SENS 2009, 2-4 November 2009, Sofia. ISSN 1313-3888

Хаджиев, Кристиян (2010) СУРЕ - концепцията в новата управленска парадигма. Икономическа мисъл (1). pp. 46-72. ISSN 0013-2993

Хаджиев, Кристиян and Маринова, Надя (2010) Проектно осигуряване на управленския процес. Диалог (3). pp. 1-33. ISSN 1311-9206

Хаджиева, Ваня (2010) Работата на стоковите тържища в България през 2009 год. Икономика и мениджмънт 2010 : Първа международна научно-практическа конференция - Варна, 16-18 септември 2010 г.. pp. 413-417.

Хаджиева, Ваня (2010) Структуриране на националния организиран пазар. Диалог (3). pp. 69-78. ISSN 1311-9206

Хаджиева, Ваня (2010) Финансовата криза и нейното отражение върху работата на Софийска стокова борса АД. Икономика и мениджмънт 2010 : Първа международна научно-практическа конференция - Варна, 16-18 септември 2010 г.. pp. 419-424.

Хаджиева, Ваня (2010) Цената, като обективна икономическа категория. Научни трудове : Научна конференция с международно участие "Наука и общество" 13-14 октомври, 2010 г., IV (I). pp. 307-311. ISSN 1314-3425

Book Section

Алексиева, Соня (2010) Специалните събития в културния туризъм – добри практики. In: Културният туризъм - бъдещето на България : Черноморски туристически форум, Варна 2010. Славена, Варна, pp. 108-118. ISBN 9789545798528

Алексиева, Соня (2010) Туристическите изложения като реални комуникационни и информационни борси. In: Алтернативи за развитие на съвременния туризъм : сборник доклади от научна конференция, посветена на 45-годишнината от създаването на специалност "Туризъм" - 25 юни, 2010 г. Наука и икономика, Варна, pp. 401-406. ISBN 9789542104636

Хаджиев, Кристиян (2010) Специфични измерения на лидерството в екипна срeда. In: Комуникационни практики и вътрешни публики : Сборник с избрани доклади от ХІІ лятна PR школа 12-14 юли 2010 г. Нов български университет, Департамент Масови комуникации, София.

Monograph

Хаджиев, Кристиян (2010) Стратегии за организационна промяна в бизнеса : Динамики на модела за организационно съвършенство. Other. Научен електронен архив на НБУ. (Unpublished)

Conference or Workshop Item

Bancheva, Elmira and Ivanova, Mariya Al. (2010) Informal learning at workplace : Real case study from the private companies in Bulgaria. In: 6th European Research Conference "Adult Learning in Europe - understanding diverse meanings and contexts", 23-26 September 2010, Linköping University, Sweden.

Book

Тончев, Цветан and Михайлов, Михаил (2010) Терминологичен речник по управление на туризма. Международно висше бизнес училище. ISBN 9789549432381

This list was generated on Thu Nov 21 13:35:02 2024 EET.