Browse by Departments

Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Number of items: 7.

Trendafilov, Dimitar (2014) Brandology - New Generation of Market(ing) Knowledge. In: 12th World Congress of Semiotics IASS/AIS, 16-20 September 2014, Sofia. (Unpublished)

Yankova, Reni (2014) The Evolving Mind of the Universe. How habit makes the evolution possible in Charles Peirce’s philosophy. The Transactions of the Charles S. Peirce Society : A Quarterly Journal in American Philosophy. ISSN 0009-1774

Георгиев, Людмил (2014) Нов български университет: Научни изследвания и творчески постижения (1991 – 2012). Нов български университет, София.

Трендафилов, Димитър (2014) Семиотични изследвания на търговската марка : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор", направление 3.1 Социология, Антропология, Науки за културата (семиотика). PhD thesis, Нов български университет.

Янкова, Рени (2014) Мислене за самото мислене или основни прагматистки концепции в три есета на Чарлс С. Пърс. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

Янкова, Рени (2014) Развитие на семиотичната идея в рамките на британския емпирицизъм и влиянието му върху концепциите на Чарлс С. Пърс. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

Янкова, Рени (2014) Семиотика и прагматизъм. Навик, норма, ритуал във философията на Чарлс Пърс : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователната и научна степен "доктор", професионално направление 3.1 – Социология, Антропология и Науки за културата (Семиотика). PhD thesis, Нов български университет.

This list was generated on Sat Apr 20 10:41:16 2024 EEST.