Browse by Departments

Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: T | Y | Г | Т | Я
Number of items: 7.

T

Trendafilov, Dimitar (2014) Brandology - New Generation of Market(ing) Knowledge. In: 12th World Congress of Semiotics IASS/AIS, 16-20 September 2014, Sofia. (Unpublished)

Y

Yankova, Reni (2014) The Evolving Mind of the Universe. How habit makes the evolution possible in Charles Peirce’s philosophy. The Transactions of the Charles S. Peirce Society : A Quarterly Journal in American Philosophy. ISSN 0009-1774

Г

Георгиев, Людмил (2014) Нов български университет: Научни изследвания и творчески постижения (1991 – 2012). Нов български университет, София.

Т

Трендафилов, Димитър (2014) Семиотични изследвания на търговската марка : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор", направление 3.1 Социология, Антропология, Науки за културата (семиотика). PhD thesis, Нов български университет.

Я

Янкова, Рени (2014) Мислене за самото мислене или основни прагматистки концепции в три есета на Чарлс С. Пърс. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

Янкова, Рени (2014) Развитие на семиотичната идея в рамките на британския емпирицизъм и влиянието му върху концепциите на Чарлс С. Пърс. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

Янкова, Рени (2014) Семиотика и прагматизъм. Навик, норма, ритуал във философията на Чарлс Пърс : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователната и научна степен "доктор", професионално направление 3.1 – Социология, Антропология и Науки за културата (Семиотика). PhD thesis, Нов български университет.

This list was generated on Tue Apr 23 23:44:53 2024 EEST.