Logo

Основни тактики за комуникация при онлайн криза

Христова, Евелина and Данкова, Десислава (2013) Основни тактики за комуникация при онлайн криза. Реторика и комуникации = Rhetoric and Communication (9). pp. 19-20. ISSN 1314-4464

[img] HTML
178kB

Official URL: http://rhetoric.bg/

Abstract

Днес живеем във време, в което всеки човек може да напише, да сподели, да провери всичко, от което се интересува и то с натискане на няколко бутона. Този факт не е нов, но все повече започва да се обсъжда навлизането на потребителите в процеса на работа на специалистите по комуникации. Голям процент от хората търсят необходимата информация в интернет, търсят се мнения на хора, които са активни в онлайн пространството, което поставя компанията в променена среда, където всеки един момент може да се появи криза. Новата среда води със себе си и нови правила при кризисните комуникации – времето за реакция е много по-кратко, честността и представянето на информация са задължителни фактори, пренебрегването на случващото се и приемането му само като слух е грешна стратегия, тъй като комуникационната криза може да се превърне в директна заплаха за бизнеса на една компания, което от своя страна да доведе до загуби за организацията. Не трябва да се забравя и ефективната комуникация със служителите преди и по време на криза, защото именно те са един от най-важните фактори за добри резултати. В настоящия текст сме разгледали понятията „криза“, „комуникация със служители“, важността на общуването в трите етапа на криза: преди, по време и след. Предложени са ефективни тактики за комуникация с потребителите във всеки един от тях.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:онлайн криза, комуникации, служители, комуникационен мениджмънт, вътрешни, тактики
Subjects:Mass communications > Mass communications
Mass communications > Public relations
ID Code:1583
Deposited By: PhD Evelina Christova
Deposited On:19 Sep 2013 06:53
Last Modified:19 Sep 2013 06:55

Repository Staff Only: item control page