Logo

Влияние на триизмерното телевизионно изображение и холограма в амбиент рекламата

Будаков, Петьо В. (2015) Влияние на триизмерното телевизионно изображение и холограма в амбиент рекламата. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

[img] MS Word
7MB

Abstract

В настоящата статия ще бъдат разгледани съвременните технологии за създаване на 3D изображение в телевизията, както и холографски методи, които допринасят за пресъздаване на реализъм в сцената. Ще бъде направен анализ на ефективността от тяхното приложение в амбиент рекламата, като по-специфичен и придобиващ все по-широка популярност канал за комуникация между клиенти и потребители. Приносът на всяка една технология ще бъде илюстриран с конкретни примери.

Item Type:Monograph (Working Paper)
Uncontrolled Keywords:3D телевизия, екрани, поляризация, 3D очила, спектрална характеристика, холограма, визуална идентичност, лого, бранд, амбиент
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Graphical design
Arts.Fine and Decorative arts > Cinema
ID Code:2692
Deposited By: Petyo Vasilev Budakov
Deposited On:28 Sep 2015 10:26
Last Modified:09 Sep 2016 09:55

Repository Staff Only: item control page