Logo

Изследване в областта на мърчандайзинга - атмосфериката в магазинната среда

Велинов, Иво (2015) Изследване в областта на мърчандайзинга - атмосфериката в магазинната среда. Текстил и облекло (6). pp. 156-161. ISSN 1310-912X

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
383kB

Abstract

Атмосферата в онлайн магазина влияе върху поведението на онлайн потребителите. Тази статия прави преглед на научни изследвания, свързани с онлайн атмосферните елементи използвани в онлайн търговията на дребно на модни облекла. Констатациите в тази статия имат за цел да пояснят връзката на потребителското поведение и тяхното преживяване в магазина под влиянието елементите с висока и с ниска степен на важност.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:Онлайн мърчандайзинг, ЕВСВ, ЕСНВ, Онлайн мазини, Атмосферика
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Decorative arts. Design
Arts.Fine and Decorative arts > Fashion design. Clothing and accessories
Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
ID Code:2810
Deposited By: Иво Велинов Велинов
Deposited On:20 Nov 2015 15:04
Last Modified:20 Nov 2015 15:04

Repository Staff Only: item control page