Logo

Развитие на онлайн мърчандайзинговите елементи в сайтове за модни стоки в България

Велинов, Иво (2012) Развитие на онлайн мърчандайзинговите елементи в сайтове за модни стоки в България. Текстил и облекло (2). pp. 36-40. ISSN 1310-912X

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
454kB

Abstract

Тази статия представлява извадка от дисертационен труд, в който се разглежда потребителите на модни стоки в страна, с нисък жизнен стандарт и покупателна способност. Автора на статията се опитва да опише състоянието на сайтовете и продажбите на модни стоки, спрямо тенденциите диктувани от развитите, в икономическо отношение страни. Изследователската методика, поместена тук, (контент анализа, като научен анализ), дава яснота на моментното състояние. Тази статия разглежда само част от методите и резултатите, които ще бъдат използвани в подобряването на състоянието на сайтовете за модни стоки. Останалата част от тях ще бъдат публикувани в отделни статии.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:Онлайн мърчандайзинг, маркетинг, потребителско поведение, модни стоки.
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Fashion design. Clothing and accessories
Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
ID Code:2811
Deposited By: Иво Велинов Велинов
Deposited On:20 Nov 2015 15:03
Last Modified:20 Nov 2015 15:03

Repository Staff Only: item control page