Визуален мърчандайзинг на модни магазини - елементи и тенденции

Катранджиев, Христо (2015) Визуален мърчандайзинг на модни магазини - елементи и тенденции. Текстил и облекло (5). pp. 135-142. ISSN 1310-912X

[thumbnail of Statia_Hristo Katrandjiev_Textile and Dress_5_2015.pdf]
Preview
PDF
Statia_Hristo Katrandjiev_Textile and Dress_5_2015.pdf

774kB

Abstract

Статията представя техниките на визуалния мърчандайзинг в традиционните и онлайн магазините за облекла и аксесоари. Проследява и акцентира прехода от традиционните (физическите) магазини за облекла към онлайн магазините от гледна точка на визуалните мърчaндайзингови елементи. Изведени са тенденциите в тази област.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:визуален мърчанздайзинг, онлайн магазин, магазин за търговия на дребно.
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Fashion design. Clothing and accessories
Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
ID Code:2835
Deposited By: Assoc. Pro Hristo Katrandjiev
Deposited On:20 Nov 2015 15:12
Last Modified:20 Nov 2015 15:12

Repository Staff Only: item control page