Logo

Тенденции в развитието на рекламата в списания - иновативни комуникационни решения

Кадийска, Даниела (2017) Тенденции в развитието на рекламата в списания - иновативни комуникационни решения. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
645kB

Abstract

Пресрекламата, която има събирателен характер и обхваща две големи групи периодични издания - вестниците и списанията, през последните години преминава през много труден период на адаптация към новите медийни реалности. В статията e разгледана по-конкретно рекламата в списанията. Какво ново и различно ще предложи тя в отговор на повишените изисквания на аудиторията, за да продължи да съществува в дигиталната ера. Въпросът не е за мястото й в съвременната комуникация и дали ще оцелее, а как и с каква скорост ще се промени. Основната теза, която ще докажа чрез примери от световната рекламна практика (кампании наградени на различни рекламни фестивали в последните години) е, че чрез иновация, креативност и употребата на новите медийни технологии, мобилните приложения и социалните мрежи, творческите и комуникативни възможности на една страница в списанията могат да бъдат безгранични. И за в бъдеще пресрекламата ще продължи да бъде достатъчно ефективна, ще ангажира читателите и ще ги подтиква към покупка.

Item Type:Monograph (Working Paper)
Uncontrolled Keywords:реклама, медии, пресреклама, печат, списания, аудитория, иновативни решения, дигитални технологии, взаимодействие, комуникация
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts
ID Code:3421
Deposited By: PhD.Ass. Daniela Kadiyska
Deposited On:07 Oct 2017 12:17
Last Modified:07 Oct 2017 12:17

Repository Staff Only: item control page