Logo

Избори 2016. Анализ на личните страници на кандидатите във фейсбук

Христова, Евелина (2016) Избори 2016. Анализ на личните страници на кандидатите във фейсбук. In: Сборник от кръгла маса „Политическата комуникация: Президентски избори 2016 година“. Нов български университет, София. ISBN 9789545359972

Full text not available from this repository.

Official URL: http://ebox.nbu.bg/elections2016/view_lesson.php?id=2

Abstract

Настоящата статия представя част от изводите от изследване на Фейсбук страниците на осем от кандидатите за Президент на Република България в изборите, проведени през 2016 г. Изследването е базирано на количествен анализ на всички постове на кандидатите в периода 00 часа на 7 октомври – 24 часа на 5 ноември 2016 г.Постовете са описани по 31 показателя и са надлежно нанесени в таблица.

Item Type:Book Section
Subjects:Mass communications > Mass communications
Mass communications > Public relations
ID Code:3469
Deposited By: PhD Evelina Christova
Deposited On:31 Oct 2017 08:10
Last Modified:31 Oct 2017 08:34

Repository Staff Only: item control page