Logo

Ребрандинг с цвят на Marlboro‎

Алмалех, Мони (2017) Ребрандинг с цвят на Marlboro‎. In: Проект "Дискурсите на тютюна". Нов български университет, София, pp. 1-14. ISBN 9786192330170

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
103kB
[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
759kB

Official URL: http://ebox.nbu.bg/tobacco2017/view_lesson.php?id=13

Abstract

Материалът разглежда историята и семиотиката на цветовия дизайн на опаковките рекламите на цигарите Marlboro. Прави се изводът, че въпреки динамичните промени в цветовете брандът съхранява в рекламните си кампании основното послание - "свобода".

Item Type:Book Section
Uncontrolled Keywords:Marlboro, цвят, реклами
Subjects:Philosophy > Culture. Cultural studies. Philosophy of culture
Sociology.Anthropology > Cultural anthropology
ID Code:3889
Deposited By: Prof. M.A. Almalech
Deposited On:21 Oct 2018 10:29
Last Modified:21 Oct 2018 10:29

Repository Staff Only: item control page