Продуктово позициониране в екранното изображение

Кадийска, Даниела (2011) Продуктово позициониране в екранното изображение. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ. (Unpublished)

[thumbnail of Продуктовото позициониране в екранното изображение]
Preview
PDF (Продуктовото позициониране в екранното изображение)
PP_V_ekrannoto_izobragenie.pdf

1MB

Abstract

Киното, като платформа за изграждане и утвърждаване на една марка добива все по-голяма популярност. Рекламодатели от най-различно естество се доверяват, съвсем съзнателно на кино индустрията, използвайки всички предимства, които тя предоставя, посредством своето влияние, умението да моделира специфичен начин на живот и динамиката на историите, които създава под формата на филми.
В съвременния етап на развитие на бренд маркетинга и киното, става все по-наложително да се овладеят фундаменталните знания, свързани с моделирането и приложението на маркетинговите стратегии в тази пазарна ниша.
Възможността за разработване на допълнителни маркетингови стратегии извън киното, като кооперативен маркетинг, мърчандайзинг и обратен product placement, се определя, като жизненоважен фактор, потвърждаващ верността на твърдението, че филмите са влиятелно средство за превръщането на една стока от продукт в бренд.

Item Type:Monograph (Working Paper)
Uncontrolled Keywords:продуктово позициониране, кино, телевизия, реклама, комуникация
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts
ID Code:816
Deposited By: PhD.Ass. Daniela Kadiyska
Deposited On:17 Aug 2011 06:29
Last Modified:17 Aug 2011 06:29

Repository Staff Only: item control page