Logo

Ефективни техники за комуникация със служителите при криза и промяна

Христова, Евелина (2012) Ефективни техники за комуникация със служителите при криза и промяна. Годишник на департамент "Масови комуникации" 2012 г. . ISSN 1310-8670

[img] MS Word
103kB

Official URL: http://ebox.nbu.bg/mascom13/view_lesson.php?id=13

Abstract

В последните пет години се наблюдава тенденция за образуване на непрекъснати кризи и проблеми в сферата на икономиката, а от там – и в най-разнообразни сфери на човешкия живот, описани сполучливо от Котлър и Каслеоне като “турболентност” [1]. Дори най-оптимистичните прогнози за възможностите на българската икономика да преодолее и надделее над последиците от глобалната икономическа криза не изключват възможността кризата и/или последиците от нея да продължат още толкова време. В тази връзка анализът е ориентиран по посока на някои основни моменти при комуникацията по време на криза, комуникацията при промяна, и комуникациията в условия на недостиг на служители-професионалисти. На фона на изяснените понятия са предложени най-интересните моменти от ефективните техники на комуникация на ниво мениджър. Посочено е и какви са очакванията към работата на ефективния специалист по комуникации при така очертаните ситуации. Предложени са и обобщени отговори на въпросите: кои са или кои могат да бъдат критериите за оценяване ефективността на комуникацията със служителите по време на криза и промяна; доколко тези критерии спомагат за измерване на ефективността; доколко те са относителни и дали в своята съвкупност се равняват на комплексни критерии и подходи.

Item Type:Article
Subjects:Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
Economic and business Administration > Organizational behavior
Mass communications > Mass communications
Mass communications > Public relations
ID Code:942
Deposited By: PhD Evelina Christova
Deposited On:19 Sep 2013 06:55
Last Modified:10 Nov 2017 10:33

Repository Staff Only: item control page