Маринов, Руси (2011) Интерактивни комуникации - стратегии и знание. Нов български университет, София. ISBN 9789545356544
HTML
index.html 31kB |
Official URL: http://ebox.nbu.bg/prob12/
Abstract
Електронната книга се състои от три основни части, въведение и приложения, с обем 350 компютърни страници.
В първата част “Нови интерактивни медии” се проследява развитието на интерактивните технологии в последните 30 години и как се отразяват на комуникациите в съвременните общества. Специално внимание се отделя на новите, дигитални медии и по какъв начин се е усъвършенствала интерактивността при тях. По определена методика се анализират основните социални мрежи и софтуерни технологии в тази област.
Във втората част на изследването “Стратегическа комуникационна компетентност” се проследяват методиките и подходите за измерване на комуникационната компетентност на водещи компании в света и Европа. Разкриват се особеностите на стратегическите комуникации и какво отражение намират в практиката на съвременните институции.
Трета част “Управление на знанието - интерактивни подходи и комуникации” е ориентирана към моделите за генериране, индексиране, визуализиране и управление на знанието в модерните общества. Анализират се различни платформи, намерили приложения в съвременния бизнес при трансфера на знание. Обект на анализ са и различни типове интерактивни приложни програми, семантични платформи и системи за електронно обучение и тренинг.
Item Type: | Book |
---|---|
Subjects: | Mass communications > Journalistic Mass communications > Mass communications Mass communications > Public relations |
ID Code: | 966 |
Deposited By: | Professor Rusi Marinov |
Deposited On: | 06 Dec 2011 07:16 |
Last Modified: | 07 Dec 2011 06:43 |
Repository Staff Only: item control page