Logo

Интерактивни комуникации - стратегии и знание

Маринов, Руси (2011) Интерактивни комуникации - стратегии и знание. Нов български университет, София. ISBN 9789545356544

[img] HTML
31kB

Official URL: http://ebox.nbu.bg/prob12/

Abstract

Електронната книга се състои от три основни части, въведение и приложения, с обем 350 компютърни страници. В първата част “Нови интерактивни медии” се проследява развитието на интерактивните технологии в последните 30 години и как се отразяват на комуникациите в съвременните общества. Специално внимание се отделя на новите, дигитални медии и по какъв начин се е усъвършенствала интерактивността при тях. По определена методика се анализират основните социални мрежи и софтуерни технологии в тази област. Във втората част на изследването “Стратегическа комуникационна компетентност” се проследяват методиките и подходите за измерване на комуникационната компетентност на водещи компании в света и Европа. Разкриват се особеностите на стратегическите комуникации и какво отражение намират в практиката на съвременните институции. Трета част “Управление на знанието - интерактивни подходи и комуникации” е ориентирана към моделите за генериране, индексиране, визуализиране и управление на знанието в модерните общества. Анализират се различни платформи, намерили приложения в съвременния бизнес при трансфера на знание. Обект на анализ са и различни типове интерактивни приложни програми, семантични платформи и системи за електронно обучение и тренинг.

Item Type:Book
Subjects:Mass communications > Journalistic
Mass communications > Mass communications
Mass communications > Public relations
ID Code:966
Deposited By: Associate professor Rusi Marinov
Deposited On:06 Dec 2011 07:16
Last Modified:07 Dec 2011 06:43

Repository Staff Only: item control page