Logo

Items where Division is "South-East European Center for Semiotic Studies" and Year is [pin missing: value2]

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
  • Departments (37)
    • South-East European Center for Semiotic Studies (37)
Number of items at this level: 37.

Трендафилов, Димитър (2013) Хермес - образът в преход. In: Societas Classica : Култури и религии на Балканите, в Средиземноморието и Изтока. Университетско издателство Св. св. Кирил и Методий, Велико Търново, pp. 69-77.

Трендафилов, Димитър (2009) Търговската марка като икономическа стойност и знак. Позиционирането като инструмент за създаване на отличимост. In: Studia Semiotica. Нов български университет, София. ISBN 9789545356339

Александров, Ивайло (2009) Театралният спектакъл в семиотична перспектива : Подробен автореферат върху дисертационната теза. PhD thesis, Нов български университет.

Александров, Ивайло (2015) Театралният спектакъл в семиотична перспектива : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор", професионално направление: 2.3. Философия, научна специалност: 05.01.15. Съвременни философски учения. PhD thesis, Нов български университет.

Александров, Ивайло (2009) Театралният спектакъл в семиотична перспектива. PhD thesis, Нов български университет.

Трендафилов, Димитър (2017) Социалният път на тютюна. Сборник "Семиотика на всекидневния живот: Дискурсите на тютюна“ . (Unpublished)

Трендафилов, Димитър (2014) Семиотични изследвания на търговската марка : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор", направление 3.1 Социология, Антропология, Науки за културата (семиотика). PhD thesis, Нов български университет.

Борисова, Савена (2012) Семиотика на маркетинга в музейния контекст : Автореферат на дисертационен труд представен за присъждане на образователна и научна степен "доктор" професионално направление 3.1 "Социология, антропология и науки за културата". PhD thesis, Нов български университет.

Янкова, Рени (2014) Семиотика и прагматизъм. Навик, норма, ритуал във философията на Чарлс Пърс : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователната и научна степен "доктор", професионално направление 3.1 – Социология, Антропология и Науки за културата (Семиотика). PhD thesis, Нов български университет.

Трендафилов, Димитър (2012) Ритуали свързани с нараняване и умъртвяване на хора. Разглеждане значението на някои агресивни ритуални практики, проявяващи се в различни култури и култови филми. Диалог (3). pp. 86-98. ISSN 1311-9206

Игнатов, Владимир (2009) Реторика на образа: аргументативен потенциал на фотографията. Езиков свят. ORBIS LINGUARUM, 7 (2). pp. 273-278. ISSN 1312-0484

Янкова, Рени (2014) Развитие на семиотичната идея в рамките на британския емпирицизъм и влиянието му върху концепциите на Чарлс С. Пърс. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Submitted)

Трендафилов, Димитър (2013) Разбиране по подразбиране. Смисъл, контекст и употреба на импликатурите в общуването. In: Studia Semiotica : Vol. II, 2010. Нов български университет, София. ISBN 9789545357060

Велинов, Иво И. (2012) Поклонничеството в България след 1990 г. (Културна трансформация): Автореферат на дисертация за получаване на образователната и научна степен "доктор", специалност: съвременни философски учения (семиотика). PhD thesis, Нов български университет.

Георгиев, Людмил (2014) Нов български университет: Научни изследвания и творчески постижения (1991 – 2012). Нов български университет, София.

Янкова, Рени (2014) Мислене за самото мислене или основни прагматистки концепции в три есета на Чарлс С. Пърс. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Submitted)

Иванова, Веселина (2016) Металитературни практики при Платон и Херодот и тяхната съвременна интерпретация по литературната теория на Богдан Богданов : Автореферат на дисертация за присъждане на образователна и научна степен "доктор" Професионално направление: 2.3 "Философия" Научна специалност: "Съвременни философски учения(Семиотика)". PhD thesis, Нов български университет.

Трендафилов, Димитър (2015) Мем, бранд и поп-култура. Диалог (1). pp. 9-26. ISSN 1311-9206

Алмалех, Мони (2016) Култура на прелъстяването [Прелъстяване на културата]: Nivea – визуално и словесно прелъстяване. История и актуални практики. Следва : Списание за университетска култура (34). pp. 90-104. ISSN 1311-9060

Трендафилов, Димитър (2013) Комуникационни характеристики на търговската марка. Диалог (1). ISSN 1311-9206

Трендафилов, Димитър (2011) Когнитивният процес в рекламната комуникация. In: Психология и лингвистика : Сборник статии в чест на проф. Енчо Герганов = Psycology and linguistics : Papers in Honor of Prof. Encho Gerganov. Просвета, София, pp. 352-364. ISBN 9789540125527

Трендафилов, Димитър (2017) Заместващите образи: антропологични аспекти на потреблението на фалшиви продукти и марки. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

Алмалех, Мони (2017) Богдан Богданов за семиотиката като метод и живеене‎. In: От думите към живота : Богдан Богданов и семиотиката : Сборник със статии. София: Нов български университет, София, pp. 90-100. ISBN 9789545359743

Almalech, Mony (2008) When the man became Adam. In: EFSS’2008 “Translation as social and personal doctrine”, 6-16 September 2008, Sozopol – Bulgaria , Sozopol – Bulgaria.

Yankova, Reni (2014) The Evolving Mind of the Universe. How habit makes the evolution possible in Charles Peirce’s philosophy. The Transactions of the Charles S. Peirce Society: A Quarterly Journal in American Philosophy . ISSN 0009-1774 (In Press)

Trendafilov, Dimitar (2013) Semiotic Thinking for Marketers. In: SemioFest 2013, 31.05 - 01.06.2013, Barcelona, Spain. (Submitted)

Velinov, Ivo I. (2012) Pilgrimage in Bulgaria since 1990 : A dissertation for the degree of Doctor of Philosophy (Cultural Transformation). PhD thesis, New Bulgarian University.

Almalech, Mony (2006) Paradise does not smell of jam of flowers. In: EFSS`2006, Sozopol – Bulgaria.

Almalech, Mony (2006) Naked woman + apple = Paradise. (Paradise does not smell… short version). In: EFSS`2006, September 2006, Sozopol – Bulgaria.

Trendafilov, Dimitar (2016) Is Trust amongst the Main Brand Equity Dimension? The Telecom Project (Bulgaria). Journal of International Academic Publications: Science Review, 1 (1). pp. 83-95.

Almalech, Mony (2017) Cultural Unit Green in the Old Testament. Language and Semiotic Studies, 3 (2). pp. 22-50. ISSN ‎2096-031X

Almalech, Mony (2017) Colour as Cultural Unit. Challenges and Developments. In: Umberto Eco in His Own Words. Semiotics, Communication and Cognition [SCC] (19). De Gruyter Mouton, Berlin, pp. 206-213. ISBN ‎9781501507144‎

Trendafilov, Dimitar (2009) Cognitive Process in Advertising. In: X World Congress of Semiotics, 22-26 Septеmber 2009, La Coruna, Spain. (Submitted)

Trendafilov, Dimitar (2015) Chasing the myth: A Harley-Davidson Story(telling). Semiotica, 2015 (204). pp. 315-339. ISSN 1613-3692

Trendafilov, Dimitar (2015) Chapter 15: The Brand as an Economic Value and a Sign: Positioning as an Instrument for Creating Market Distinctions. In: International Handbook of Semiotics. Springer, pp. 341-368. ISBN 9789401794039

Trendafilov, Dimitar (2014) Brandology - New Generation of Market(ing) Knowledge. In: 12th World Congress of Semiotics IASS/AIS, 16-20 September 2014, Sofia. (Submitted)

Trendafilov, Dimitar (2011) Alter-Globalization as a Riot of the (Alter) Everyday-Man. In: Semiotics of Everyday, 1-2 April 2011, Thessaloniki, Greece. (Submitted)

This list was generated on Tue Oct 17 10:37:35 2017 EEST.