Драганов, Иво (2011) Особености на телевизионния мениджмънт. Валентин Траянов, София. ISBN 9789549928600
MS Word (Пълен текст)
TV man.-book.doc Restricted to Repository staff only until 1 October 2012. Available under License Creative Commons Attribution No Derivatives. 929kB | |
MS Word (Увод)
UVOD_TV man.-book.doc 988kB |
Abstract
Настоящият текст има за цел да систематизира досегашния опит в развитието, управлението, програмирането и финансирането на телевизионни оператори. Това е важно, защото телевизиите са част от културния аудиовизуален пейзаж на държавата и обществото. Как се изгради той в Европа и как в България? Защо се създава един телевизионен канал – за информация, образование и култура на аудиторията; за инструмент в перманентната битка за влияние върху съзнанието на зрителите; за печалба? Доходоносен ли е този напрегнат бизнес? В края на книгата всеки читател ще бъде наясно с параметрите на телевизонните канали; с йерархията на авторитети; с отговорностите по изключително важния, но напълно подценяван у нас проблем с програмирането; с управлението и планирането.
Item Type: | Book |
---|---|
Subjects: | Arts.Fine and Decorative arts > Television Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing Mass communications > Mass communications |
ID Code: | 1155 |
Deposited By: | гл. ас. д-р Иван Драганов |
Deposited On: | 03 May 2012 10:30 |
Last Modified: | 03 May 2012 10:30 |
Repository Staff Only: item control page