Items where Subject is "Television"

Group by: Creators | Item Type
Jump to: D | K | А | Б | Д | К | М | П | С | Х | Ч
Number of items at this level: 40.

D

Draganov, Ivo (2011) Academic society in the public electronic media area DREAM-TV. Наука, XXI (Извнр.). pp. 37-39. ISSN 0861-3362

Draganov, Ivo (2002) The Unbearable Burden of Banality. In: Culture of Peace and the Balkan Youth. International Centre for Minority Studies and Intercultural Relations, Sofia, pp. 165-178. ISBN 9548872404

K

Kechlibareva, Albena (2010) Simo Lazarov - afected ease-mega show sea and music 1995 with Albena Kechlibareva. [Video]

А

Арнаудов, Георги (2012) MTV : Постмодерната музикална телевизия : Контексти, смисли, дебати. Other. Научен електронен архив на НБУ. (Unpublished)

Б

Бонев, Христо (2013) Развлекателните индустрии в епохата на дигиталните медии : Автореферат за присъждане научна и образователна степен "доктор". PhD thesis, Нов български университет.

Д

Димова, Борислава (2022) Университетската телевизия на НБУ между опита и новаторството : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образоватена и научна степен "доктор" по професионално направление 8.4.Театрално и филмово изкуство. PhD thesis, Нов български университет.

Драганов, Иво (2011) Особености на телевизионния мениджмънт. Валентин Траянов, София. ISBN 9789549928600

Драганов, Иво (2012) Проблеми в развитието на аудиовизуалната индустрия у нас. Годишник Телекомуникации. pp. 1-35. ISSN 2534-854X (In Press)

Драганов, Иво (2012) Телевизионното програмиране в общия аудиовизуален контекст. Нов български университет, София. ISBN 9545357107

К

Кадийска, Даниела (2015) Анализ на продуктово позициониране на цигарени брандове в американското кино и нагласи на аудиторията към морално-етичната страна. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". НБУ, София, pp. 88-111. ISBN 9789545358869

Кадийска, Даниела (2015) Класификация и ефективност на продуктовото позициониране според начин на предаване на информацията и сюжетната връзка. Докторантски четения / Нов български университет, Департамент Изкуствознание и история на културата (6). pp. 141-166. ISSN 1313-4094

Кадийска, Даниела (2015) Кръстосаните промоционални кампании и продуктовото позициониране в американското кино. Проблеми на изкуството (1). pp. 53-56. ISSN 0032-9371

Кадийска, Даниела (2015) Продуктова позициониране : Изследване на потребителските нагласи към продуктовото позициониране в киното и телевизията : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор", Професионално направление 8.4 Театрално и филмово изкуство, Научна специалност: Кинознание, киноизкуство и телевизия. PhD thesis, Нов български университет.

Кожухаров, Илия (2015) TV брандинг и графичен дизайн - анализ. In: Годишник на департамент Кино, реклама и шоубизнес. Нов български университет, София, pp. 52-58. ISBN 9789545358869

Кожухаров, Илия (2011) Властелинът на логото. ProGrafica (6). pp. 22-24. ISSN 1313-0412

Кожухаров, Илия (2015) Графичният дизайн в киното. Сборник с научни публикации: Проект №BG051PO001-3.3.06-0060 "Разширяване на уменията и квалификацията на докторанти, постдокторанти и млади учени в интердисциплинарни области (визуална антропология и публични комуникации) с цел създаване на устойчиви връз, 2 (1). pp. 243-254.

Кожухаров, Илия (2012) Графичният дизайн и библиотеката. Библиосфера (16). ISSN 1311-8803

Кожухаров, Илия (2011) Марка нощна музика. ProGrafica (3). pp. 30-31. ISSN 1313-0412

Коцев, Ангел (2019) Тенденции в развитието на българската рекламна фотография в периода 2000-2017. PhD thesis, Нов български университет.

Красимиров, Искрен (2019) Творчески подходи на сценариста, режисьора, оператора и монтажиста в художествено-документалния филм : Автореферат на дисертационен труд към докторска програма "Кинознание, киноизкуство и телевизия". PhD thesis, Нов български университет.

М

Мелтев, Михаил (2007) Част втора: Телевизионна индустрия. In: Телевизията – културна индустрия. Титра, София, pp. 38-62. ISBN 9789549048698

Михайлов, Росен (2015) Танц и комуникация. In: Комуникация и култура : XVI лятна школа по Пъблик Рилейшънс : [Компактдиск]. Нов български университет, София. ISBN 9789545358999

П

Петков, Стойко (2017) Аудио-визията. Производство, разпространение, показване. Рой Комюникейшън, София. ISBN 9789549335439

Петков, Стойко (2014) Кoнвергенция при рaзпрoстрaнениетo нa медийнo съдържaние. Project Report. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

Петков, Стойко (2012) Културата на ремикса в епохата на дигиталното споделяне. In: Научна конференция "Култура чрез Интернет и Интернет като култ", 29-30 ноември 2012, Департамент “Масови комуникации”, Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Петков, Стойко (2018) Новинарският агрегатор – форма на успешен дигитален посредник. Годишник на департамент "Масови комуникации" 2017 г.". ISSN 1310-8670

Петков, Стойко (2011) Социални медии и/или социални мрежи. In: Научна конференция "Медиите и ПР търсят себе си", 19-20 май 2011, Департамент "Масови комуникации", Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Петков, Стойко (2013) Творческият триъгълник (продуцент, сценарист, режисьор). Нов български университет, София. ISBN 9789545357664

Попова, Невелина (2011) Съкровената реалност, големият брат и другите риалити формати. In: Риалити форматите – комуникативни, естетически и комерсиални предизвикателства и възможности, 11 май 2011, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Постаджиян, Кристиян (2012) Въздействие на елементите на медийната среда върху ефективността на рекламата. Newmedia21.eu. ISSN 1314-3794

Постаджиян, Кристиян (2012) Въздействие на медийната среда върху рекламата – примери от практиката. Newmedia21.eu. ISSN 1314-3794

Постаджиян, Кристиян (2013) Негативни въздействия на медийната среда върху телевизионната и прес-реклама в България (разработване и тестване на система за мониторинг) : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен „доктор” по научната специалност “Кинознание, киноизкуство и телевизия” 05.08.03. PhD thesis, Нов български университет.

Постаджиян, Кристиян (2018) Похвати за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата. Нов български университет, София. ISBN 9786192330262

Постаджиян, Кристиян (2015) Развитие на портфолиото на медийни групи в България като фактор за техния растеж. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". Нов български университет, София, pp. 113-123. ISBN 9789545358869

Постаджиян, Кристиян (2011) Риалити форматите през призмата на новите реалности в телевизионната реклама. In: Риалити форматите - комуникативни, естетически и комерсиални предизвикателства и възможности, 11 май 2011, Нов български университет, София, България. (Submitted)

С

Стефанова, Румяна and Ивелинова, Деница (2009) Камера обскура. Следва : Списание за университетска култура (21). pp. 71-76. ISSN 1311-9060

Стоянов, Росен К. (2012) Интернет като култ. In: Eсенна научна конференция "Култура чрез Интернет и Интернет като култ", 29-30 ноември 2012, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Х

Христова, Светла (2006) Действието като проблем. In: Науката разбирана и правена, 4 януари 2006, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Христова, Светла (2009) Сценарийният сюжет (Проблеми на практическото обучение по сценарийна техника) : Автореферат на дисертация за присъждане на образователната и научна степен "доктор". PhD thesis, Българска академия на науките. Институт за литература.

Ч

Чолакова, Мария (2021) Ролята на обществената телевизия в ситуации на криза : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образоватена и научна степен "доктор" по професионално направление 3.5. Обществени комуникации и информационни науки. PhD thesis, Нов български университет.

This list was generated on Fri Aug 19 04:36:03 2022 EEST.