Джалев, Любомир and Богданов, Станислав (2013) Две гледни точки към педагогическата ползваемост на електронни дидактически материали. Lulu Press. ISBN 9781304015662
Preview |
PDF
djalev-bogdanov.pdf 2MB |
Abstract
Емпиричното изследване цели да се направи оценка на педагогическата ползваемост на електронни дидактически материали, използвани при обучението по английски език, като разглежда проблема от гледните точки на двете основни групи участници в процеса на обучение - преподаватели и обучавани. Статистическите анализи на латентните структури, които участниците в изследването са активирали при оценките си на педагогическата ползваемост, степента на съгласуваност между тези оценки и сравненията между двете групи показват повече различия, отколкото сходства при оценяването на педагогическата ползваемост на 4 електронни дидактически материала. Анализите на причините за тези различия поставят нови въпроси за по-нататъшни проучвания в сферата на педагогическата ползаемост в електронното обучение.
Item Type: | Book |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | педагогическа ползваемост, електронни дидактически материали, електронно обучение, чуждоезиково обучение, латентна структура, факторен анализ, корелационен анализ, надеждност, съгласуваност |
Subjects: | Education > Higher education Language. Linguistics. Literature > Applied linguistics Language. Linguistics. Literature > Foreign language studying Psychology > Differential and developmental psychology |
ID Code: | 1385 |
Deposited By: | ass. prof. Liubomir Djalev |
Deposited On: | 12 Sep 2012 08:32 |
Last Modified: | 09 Oct 2013 07:14 |
Repository Staff Only: item control page