Стратегически насоки за развитие на обучението по икономика в българските университети (по примера на магистърска програма „Бизнес администрация“ в НБУ

Стефанов, Стефан Ф. (2014) Стратегически насоки за развитие на обучението по икономика в българските университети (по примера на магистърска програма „Бизнес администрация“ в НБУ. Project Report. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

[thumbnail of Статия] Other (Статия)
Стратегически насоки за развитие на МПБА- ел архив НБУ.docx

122kB

Abstract

Abstract: strategic issues and challenges are considered for the improvement of MBA education in Bulgarian universities. The emphasis is put on two main issues: first, the probability of a forthcoming fundamental change of the business environment in the country due to a change of the macroeconomic model applied; second, the need to surmount the specific competitive disadvantages of Bulgarian business practices as identified in the Global Competitiveness Report (2013/2014) of the World Economic Forum.
Резюме: анализират се стратегическите насоки за развитие на обучението в магистърска програма Бизнес администрация (МПБА), с цел изграждане на знания и умения за усъвършенстване на бизнеса и неговото управление, и за разработване на ефективни стратегии за адаптиране към динамично променящата се бизнес среда. Акцентира се върху областите, в които е необходимо да се преодоляват конкурентните недостатъци на българската икономика, идентифицирани в Доклада на Световния икономически форум за глобалната конкурентоспособност - 2013/2014 г.

Item Type:Monograph (Project Report)
Additional Information:TITLE: Strategic Issues of Education in Economics at Bulgarian Universities (after the example of MBA education at NBU), AUTHOR: Prof. Stefan Filipov Stefanov
Uncontrolled Keywords:improvement of business practices, business environment, competitive disadvantages, extreme neoliberal macroeconomic model, balanced macroeconomic model, pragmatic macroeconomic model, усъвършенстване на бизнеса, бизнес среда, конкурентни недостатъци, крайно неолиберален макроикономически модел, балансиран макроикономически модел, прагматичен макроикономически модел
Subjects:Economic and business Administration > Economic systems and theory
Education > Higher education
ID Code:2282
Deposited By: доц. д-р Стефан Стефанов
Deposited On:10 Jul 2014 12:51
Last Modified:10 Jul 2014 12:51

Repository Staff Only: item control page