Постаджиян, Кристиян (2017) Креативност и бизнес резултати в рекламата - в търсене на пресечната точка. In: Стоп кадър : Юбилеен сборник в чест на проф. Людмил Христов. Нов български университет, София, pp. 125-133. ISBN 9789545359675
Preview |
PDF
Stop kadur.pdf 877kB |
Abstract
Творчеството и бизнес резултатите в рекламата са неразривно свързани. Независимо, че в историята на рекламата различни автори са поставяли фокус на едното или другото, днес все по-осезаемо рекламата има нужда от стратегическо планиране, което дава важна рамка на творческия процес и пряко води до ефективни бизнес резултати. Настоящата статия има за цел да
изследва ролята на стратегическото планиране в реклама, като приведе конкретни примери от българската и световната практика.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | Arts.Fine and Decorative arts > Graphical design Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing Mass communications > Mass communications Mass communications > Public relations |
ID Code: | 3875 |
Deposited By: | Kristian Postagian |
Deposited On: | 17 Oct 2018 09:10 |
Last Modified: | 17 Oct 2018 09:10 |
Repository Staff Only: item control page