Обвързване на рекламата с актуални теми, събития и личности като подход в съвременната корпоративна комуникация

Постаджиян, Кристиян (2015) Обвързване на рекламата с актуални теми, събития и личности като подход в съвременната корпоративна комуникация. Сборник с научни публикации : Проект №BG051PO001-​3.3.06-​0060 "Разширяване на уменията и квалификацията на докторанти, постдокторанти и млади учени в интердисциплина​рни области (визуална антропология и публични комуникации) с цел създаване на устойчиви, II (2). pp. 40-62.

[thumbnail of Statia Kristian Postagian posdoc.pdf]
Preview
PDF
Statia Kristian Postagian posdoc.pdf

1MB

Abstract

През последното десетилетие потребителите, както в България, така и по цял свят, се сблъскват с все повече форми на корпоративна комуникация. С навлизането на смартфоните, използването на онлайн съдържание нарасна неимоверно много, а с това и информацията, която всекидневно се отразява от потребителите. Така маркетинговите послания, с които се сблъскваме, нарастват все повече и повече. От тази гледна точка актуален проблем пред съвременната комуникация е как една реклама да изпъкне пред многообразието от рекламни форми? Целта на настоящата статия е да изследва един от начините, по който тези проблеми могат да бъдат решени - чрез обвързването на рекламата с актуални теми от различни области на живота.

Item Type:Article
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts
Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
Mass communications > Mass communications
Mass communications > Public relations
ID Code:3876
Deposited By: Kristian Postagian
Deposited On:17 Oct 2018 10:58
Last Modified:03 Jul 2020 12:26

Repository Staff Only: item control page