Постаджиян, Кристиян (2015) Обвързване на рекламата с актуални теми, събития и личности като подход в съвременната корпоративна комуникация. Сборник с научни публикации : Проект №BG051PO001-3.3.06-0060 "Разширяване на уменията и квалификацията на докторанти, постдокторанти и млади учени в интердисциплинарни области (визуална антропология и публични комуникации) с цел създаване на устойчиви, II (2). pp. 40-62.
Preview |
PDF
Statia Kristian Postagian posdoc.pdf 1MB |
Abstract
През последното десетилетие потребителите, както в България, така и по цял свят, се сблъскват с все повече форми на корпоративна комуникация. С навлизането на смартфоните, използването на онлайн съдържание нарасна неимоверно много, а с това и информацията, която всекидневно се отразява от потребителите. Така маркетинговите послания, с които се сблъскваме, нарастват все повече и повече. От тази гледна точка актуален проблем пред съвременната комуникация е как една реклама да изпъкне пред многообразието от рекламни форми? Целта на настоящата статия е да изследва един от начините, по който тези проблеми могат да бъдат решени - чрез обвързването на рекламата с актуални теми от различни области на живота.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing Mass communications > Mass communications Mass communications > Public relations |
ID Code: | 3876 |
Deposited By: | Kristian Postagian |
Deposited On: | 17 Oct 2018 10:58 |
Last Modified: | 03 Jul 2020 12:26 |
Repository Staff Only: item control page