Кадийска, Даниела (2015) Класификация и ефективност на продуктовото позициониране според начин на предаване на информацията и сюжетната връзка. Докторантски четения / Нов български университет, Департамент Изкуствознание и история на културата (6). pp. 141-166. ISSN 1313-4094
Preview |
PDF
Klasifikacii na PPL.pdf 861kB |
Abstract
Статията разглежда класификациите на продуктовото позициониране определени по различен начин от редица водещи автори в областта. Филмопроизводителите и рекламодателите са разработили различни възможности за ефективно интегриране на продуктите във филмите и филмовите сцени. Тъй като техните цели, разходи и възможни въздействия значително се различават е необходимо да се направи разлика между наличните алтернативи, подбор и установяване на класификация, която да опрости вземането на стратегическо решение от маркетолозите и да предотврати объркването на термини. Според специфични класификации се определя как отделни видове позиционирания оказват въздействие върху паметта на зрителя що се отнася до бранда.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Arts.Fine and Decorative arts > Television Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts Arts.Fine and Decorative arts > Cinema Mass communications > Mass communications |
ID Code: | 3911 |
Deposited By: | PhD.Ass. Daniela Kadiyska |
Deposited On: | 13 Dec 2018 13:33 |
Last Modified: | 13 Dec 2018 14:28 |
Repository Staff Only: item control page