Публичен образ в дигитална среда - политици и присъствие в социални мрежи по време на предизборна кампания за Народно събрание, ноември 2021

Томс, Жюстин Публичен образ в дигитална среда - политици и присъствие в социални мрежи по време на предизборна кампания за Народно събрание, ноември 2021. Годишник на департамент Медии и комуникация, 2022. ISSN 2815-3359 (In Press)

[thumbnail of Godishnik-2021-JustineToms.docx] MS Word
Godishnik-2021-JustineToms.docx - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial.

25kB

Official URL: https://masscomm.nbu.bg/bg/godishnici

Abstract

ABSTRACT: How Bulgarian politicians did use social media during the 3rd elections for 2021 for the Bulgarian Parliament and how they did communicate to their public? What new channels they used and how people reacted.

РЕЗЮМЕ: Как политиците, които участваха в третата кампания за Народно събрание за 2021-ва година използваха социалните мрежи? Какво ново в дигиталната им комуникация се появи при тези избори? Как се възприе от хората?

Item Type:Article
Additional Information:Title: Public image in the digital space – politicians and presence on social media during Bulgarian parliamentarian elections, November 2021. Author: Justine Toms
Subjects:Mass communications > Journalistic
Mass communications > Mass communications
Mass communications > Public relations
Political sciences > World politics. Diplomacy
ID Code:4787
Deposited By: Justine Toms
Deposited On:25 May 2023 11:04
Last Modified:25 May 2023 11:04

Repository Staff Only: item control page