ИИнструменти за социални мрежи: маркетинг в епохата на Web 2.0

Томс, Жюстин and Георгиева, Камелия (2011) ИИнструменти за социални мрежи: маркетинг в епохата на Web 2.0. Ciela, София. ISBN 9789542810049

[thumbnail of Cover]
Preview
Image (JPEG) (Cover)
cover.jpg - Cover Image

234kB
[thumbnail of The whole cover] PDF (The whole cover)
book.pdf - Cover Image

39kB
[thumbnail of The whole book] PDF (The whole book)
social-media-11102011.pdf - Published Version

11MB

Abstract

Днес всяко онлайн харесване (like), коментар (comment), таг (tag), споделяне (share), ретуит (retweet), +1 се отразява на продуктите и услугите офлайн. Потребителите са в социалните мрежи и ако компаниите не ги последват, ще загубят.

Item Type:Book
Uncontrolled Keywords:социални мрежи, инструменти за социални мрежи, съдържание за уеб, съдържание за социални мрежи, content for social media marketing, instruments for social media marketing, Justine Toms, Kamelia Georgieva, digital marketing, marketing for digital, Internet marketing
Subjects:Mass communications > Mass communications
Mass communications > Public relations
ID Code:4974
Deposited By: Justine Toms
Deposited On:15 Aug 2024 14:08
Last Modified:15 Aug 2024 14:08

Repository Staff Only: item control page