Постаджиян, Кристиян (2011) Риалити форматите през призмата на новите реалности в телевизионната реклама. In: Риалити форматите - комуникативни, естетически и комерсиални предизвикателства и възможности, 11 май 2011, Нов български университет, София, България. (Submitted)
Preview |
PDF
Doklad_Kristian_Postagian_May_11_Reality_Formats_NBU.pdf 591kB |
Abstract
Настоящият доклад има за цел да анализира предимствата на риалити форматите при интегрирането на брандове в телевизионното съдържание.
Темата е актуална и ще става още по-актуална през призмата на новите реалности в телевизионната реклама, продиктувани от променения модел на поведение на зрителите и предстоящата дигитализация на телевизията в България.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | риалити формати, телевизия, реклама, продуктово позициониране |
Subjects: | Arts.Fine and Decorative arts > Television Mass communications > Mass communications |
ID Code: | 771 |
Deposited By: | Kristian Postagian |
Deposited On: | 04 Jul 2011 10:06 |
Last Modified: | 04 Jul 2011 11:54 |
Repository Staff Only: item control page