Browse by Departments
Александрова, Петя (2015) Култура – комуникации – кино в преход : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на научна степен "доктор на науките". PhD thesis, Нов български университет.
Будаков, Петьо В. (2015) Влияние на триизмерното телевизионно изображение и холограма в амбиент рекламата. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)
Кадийска, Даниела (2015) Анализ на продуктово позициониране на цигарени брандове в американското кино и нагласи на аудиторията към морално-етичната страна. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". НБУ, София, pp. 88-111. ISBN 9789545358869
Кадийска, Даниела (2015) Класификация и ефективност на продуктовото позициониране според начин на предаване на информацията и сюжетната връзка. Докторантски четения / Нов български университет, Департамент Изкуствознание и история на културата (6). pp. 141-166. ISSN 1313-4094
Кадийска, Даниела (2015) Кръстосаните промоционални кампании и продуктовото позициониране в американското кино. Проблеми на изкуството (1). pp. 53-56. ISSN 0032-9371
Кадийска, Даниела (2015) Продуктова позициониране : Изследване на потребителските нагласи към продуктовото позициониране в киното и телевизията : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор", Професионално направление 8.4 Театрално и филмово изкуство, Научна специалност: Кинознание, киноизкуство и телевизия. PhD thesis, Нов български университет.
Кожухаров, Илия (2015) TV брандинг и графичен дизайн - анализ. In: Годишник на департамент Кино, реклама и шоубизнес. Нов български университет, София, pp. 52-58. ISBN 9789545358869
Кожухаров, Илия (2015) Графичният дизайн в киното. Сборник с научни публикации: Проект №BG051PO001-3.3.06-0060 "Разширяване на уменията и квалификацията на докторанти, постдокторанти и млади учени в интердисциплинарни области (визуална антропология и публични комуникации) с цел създаване на устойчиви връз, 2 (1). pp. 243-254.
Михайлов, Росен (2015) Танц за камера или камера за танц. Млад научен форум за музика и танц : Девета научна конференция на докторанти с международно участие, 7-8.06.2014 : Сборник с доклади, 9. pp. 1-9. ISSN 1313-342X
Михайлов, Росен (2015) Танц и комуникация. In: Комуникация и култура : XVI лятна школа по Пъблик Рилейшънс : [Компактдиск]. Нов български университет, София. ISBN 9789545358999
Попова, Невелина (2015) Анимационната поезия на "Щрих и стих". Изкуствата в Новото време: Смесване на езиците = Arts of Modern times: Mixing the languages, II. pp. 123-135. ISSN 1313-2342
Попова, Невелина (2015) Анимационните повествования. Докторантски четения 2014: Департамент "Изкуствознание и история на културата". pp. 11-44. ISSN 1313-4094
Попова, Невелина (2015) Драматургичните възможности на анимационната миниатюра. Изкуствоведски четения 2014. pp. 141-153. ISSN 1313-2342
Попова, Невелина (2015) Драматургичното пространство на анимацията : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор". PhD thesis, Нов български университет.
Попова, Невелина (2015) Екранизациите в българската анимация. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". Нов български университет, София, pp. 144-154. ISBN 9789545359637
Попова, Невелина (2015) Експресивността като обща тенденция и като ключ към успеха на българските анимационни филми в периода 2009-2013 г. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". Нов български университет, София, pp. 68-87. ISBN 9789545358869
Попова, Невелина (2015) Кратките комиксови сюжети на младите от "Ко-миксер". Проблеми на изкуството (1). pp. 22-28. ISSN 0032-9371
Постаджиян, Кристиян (2015) Обвързване на рекламата с актуални теми, събития и личности като подход в съвременната корпоративна комуникация. Сборник с научни публикации : Проект №BG051PO001-3.3.06-0060 "Разширяване на уменията и квалификацията на докторанти, постдокторанти и млади учени в интердисциплинарни области (визуална антропология и публични комуникации) с цел създаване на устойчиви, II (2). pp. 40-62.
Постаджиян, Кристиян (2015) Развитие на портфолиото на медийни групи в България като фактор за техния растеж. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". Нов български университет, София, pp. 113-123. ISBN 9789545358869