TV брандинг и графичен дизайн - анализ

Кожухаров, Илия (2015) TV брандинг и графичен дизайн - анализ. In: Годишник на департамент Кино, реклама и шоубизнес. Нов български университет, София, pp. 52-58. ISBN 9789545358869

[thumbnail of Корица]
Preview
Image (JPEG) (Корица)
Godishnik_Kino_reklama.jpg

573kB
[thumbnail of Съдържание]
Preview
PDF (Съдържание)
Godishnik_Kino_reklama-1-2.pdf

53kB
[thumbnail of Предговор]
Preview
PDF (Предговор)
Godishnik_Kino_reklama-3-3.pdf

34kB
[thumbnail of TV брандинг и графичен дизайн - анализ]
Preview
PDF (TV брандинг и графичен дизайн - анализ)
Godishnik_Kino_reklama-4-10.pdf

247kB

Abstract

В статията е направен кратък анализ на три примера
за графични решения, с помощта на които телевизионните канали изграждат съответния имидж, който желаят. С това доказват,че основателното им и целенасочено използване, в колкото може повече случаи, създава много по-незабравимо и трайно впечатление в зрителите. Телевизиите, на които съм се спрял, са БНТ 1, Нова телевизия и Евро Спорт. Основният акцент в материала е, че подсъзнателното въздействие, което осигурява една визуална комуникация със средствата на графичния дизайн, не трябва да се подценява. Целта ми е да споделя вижданията си относно графичните решения, с помощта на които телевизионните канали изграждат съответния имидж, който желаят. Изложил съм изцяло собствената си позиция. Статията е напълно авторска, текстът е оригинален.

Item Type:Book Section
Uncontrolled Keywords:TV Брандинг, графичен дизайн, БНТ 1 лого, Нова телевизия лого, Евро Спорт лого, подсъзнателно въздействие,визуална комуникация, телевизионен имидж
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Graphical design
Arts.Fine and Decorative arts > Television
Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts
Arts.Fine and Decorative arts > Cinema
ID Code:3983
Deposited By: Repository Editor1
Deposited On:01 Feb 2019 13:23
Last Modified:23 Apr 2019 11:20

Repository Staff Only: item control page