Browse by Departments

Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: A | B | D | H | I | N | T | V | Г | М | Н | Т | Х
Number of items: 17.

A

Andreev, Andrey A. (2014) Treatment of setting in Ruth Rendell's non-series works. Other. New Bulgarian University Scholar Electronic Repository, Sofia. (Unpublished)

B

Bogdanov, Stanislav G. (2014) Most Students Cannot Write: Of course we knew that. In: Традицията като вдъхновение : Сборник с доклади от десетата юбилейна Зимна школа на департамент “Англицистика”. Нов български университет, София, pp. 113-122. ISBN 9789545358227

D

Dimitrova-Gjuzeleva, Svetlana (2014) Improving research student writing skills: learning through experience. In: Езикът - наука и практика : Юбилеен сборник по повод 65-годишнината на проф. Мария Грозева-Минкова. Нов български университет, София, pp. 540-549. ISBN 9789545358104

H

Hadjikoteva, Milka (2014) Conceptual Metaphors and Intercultural Awareness. In: Globalisierung, interkulturelle Kommunikation und Sprache : Akten des 44. Linguistischen Kolloquiums 2009 in Sofia. Linguistik International, 33 . Peter Lang, Frankfurt am Main, pp. 187-193. ISBN 9783631655306

I

Ivanov, Konstantin and Davies, Kate and Naimushin, Boris (2014) Teaching Simultaneous Interpreting with Text. In: Fighting the Fog of Multiculturalism : A Festschrift in Honour of Irina S. Alekseeva. Herzen University Press, St. Petersburg, pp. 48-61. ISBN 9785806490805

N

Naimushin, Boris (2014) The Interpreter as Performer. In: Globalisierung, interkulturelle Kommunikation und Sprache : Akten des 44. Linguistischen Kolloquiums 2009 in Sofia. Linguistik International (33). Peter Lang, Frankfurt am Main, pp. 279-286. ISBN 9783631655306

Neykova, Mariya (2014) An Action-oriented Approach in the Context of Blended Learning. E-Newsletter : The English Language Classroom: Can Research Meet Practice? : Papers from the 23rd BETA-IATEFL Annual International Conference 11th – 13th April 2014, South-West University, Blagoevgrad, Bulgaria, III (14). pp. 36-45. ISSN 1314-6874

T

Tarasheva, Elena (2014) Chapter One: Image Studies. In: The Image of a Country created by International Media : The Case of Bulgaria. Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne, pp. 5-19. ISBN 9781443859011

Tarasheva, Elena (2014) Chapter Three: Critical Discourse Analysis. In: The Image of a Country created by International Media : The Case of Bulgaria. Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne, pp. 68-114. ISBN 9781443859011

Tarasheva, Elena (2014) Studying the image of a country - three theoretical perspectives. In: Cross-linguistic Interaction: Translation, Contrastive and Cognitive Studies. St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, pp. 422-439. ISBN 9789540736891

V

Vankova, Yana (2014) Monsters in translation. Годишник на департамент "Англицистика". (Unpublished)

Г

Георгиев, Людмил (2014) Нов български университет: Научни изследвания и творчески постижения (1991 – 2012). Нов български университет, София.

М

Марева, Амелия (2014) Лексикална импликация и експликация: анализ на емпиричните данни. Other. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

Н

Наймушин, Борис (2014) Кошерная Библия: Из истории англоязычных переводов Танаха для евреев. In: Актуальные проблемы лингвистики и лингводидактики в контексте познания языковой реальности : материалы научно-исследовательской работы преподавателей и аспирантов кафедры западноевропейских языков и культур и студентов переводческого факультета. Пятигорский государственный лингвистический университет, Пятигорск, pp. 6-14. ISBN 9785422005338

Т

Тарашева, Елена (2014) Особености на парламентарния дискурс – данни от корпусно изследване на парламентарните протоколи на 42то Народно събрание. In: Научна конференция „Хуманитарните науки днес“, 15-16.11.2014 г., Читалище „Възраждане 1928“, София. (Unpublished)

Х

Хаджикотева, Милка (2014) Методи и похвати на преподаване за развиване на лексикалната компетентност и стратегии на учене и усвояване на лексикални знания. In: Езикът - наука и практика : Юбилеен сборник по повод 65-годишнината на проф. Мария Грозева-Минкова. Нов български университет, София, pp. 590-603. ISBN 9789545358104

Харизанова, Сияна (2014) Адаптираните четива – предизвикателства и възможности при използването им в обучението по английски език в училище. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

This list was generated on Fri Nov 8 10:09:15 2024 EET.