Browse by Departments
Christova, Evelina (2013) Charity in Bulgarian print media. 01-31 December 2012. Some problems in communicating charity and its reflection in bulgarian print outlets. In: Етнопсихолингвистични и социолингвистични аспекти на езика на медиите в България : Научна конференция с международно участие. Бургаски свободен университет, Бургас, pp. 163-173. ISBN 9789549370935
Бонев, Христо (2013) Развлекателните индустрии в епохата на дигиталните медии : Автореферат за присъждане научна и образователна степен "доктор". PhD thesis, Нов български университет.
Димитрова, Ралица (2013) Стойностно базирана технология за вземане на управленски решения по финансов критерий : Автореферат на дисертация за присъждане на образователна и научна степен "доктор" по професионално направление – "Икономика". PhD thesis, Нов български университет.
Мелтев, Михаил (2013) Зрителят и аудиовизуалните произведения. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ. (Unpublished)
Петков, Стойко (2013) Творческият триъгълник (продуцент, сценарист, режисьор). Нов български университет, София. ISBN 9789545357664
Стоянов, Росен К. (2013) Ще възтържествува ли професионализмът над непрофесионализма? In: Пролетна научна конференция "3.0 срещу 2.0 (Професионализъм срещу непрофесионализъм)”, 30-31 май 2013, Департамент “Масови комуникации”, Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Христова, Евелина (2013) 3.0 двупосочна симетрична комуникация.0. In: Пролетна научна конференция "3.0 срещу 2.0 (Професионализъм срещу непрофесионализъм)”, 30-31 май 2013, Департамент “Масови комуникации”, Нов български университет, София, България. (Submitted)
Христова, Евелина (2013) Променя ли липсата на авторитети модела на обществените отношения и каква е ролята на комуникациите за разрушаването на авторитети. In: Есенна научна конференция на департамент “Масови комуникации”, 28 - 29 ноември 2013 г., Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Христова, Евелина and Данкова, Десислава (2013) Основни тактики за комуникация при онлайн криза. Реторика и комуникации = Rhetoric and Communication (9). pp. 19-20. ISSN 1314-4464